Tule kuukausilahjoittajaksi

Tehokkain tapa auttaa on säännöllinen kuukausilahjoitus. Kuukausilahjoittajana autat niitä, jotka tarvitsevat apua eniten. Samalla tuet yhteisöjä ja yksilöitä vaikeissa tilanteissa. Caritas kunnioittaa kaikkien ihmisarvoa, tekee työtä eriarvoisuuden vähentämiseksi ja edistää yhdenvertaisia yhteiskuntia.

​

Avustustyömme Suomessa tarjoaa arvokkaita mahdollisuuksia kohtaamisille ja yhteisöllisyydelle. Tapahtumamme, kuten retket ja ystäväkahvilat ovat monille tärkeitä paikkoja löytää uusia ystäviä ja saada tukea arjen haasteisiin. Tuemme myös vähävaraisia esimerkiksi ruokalahjakorteilla ja lasten leirituilla.

​

Globaalikasvatustyömme auttaa kasvattamaan ymmärrystä maailman monimuotoisuudesta ja edistää tasa-arvoa ja oikeudenmukaisuutta kaikkialla maailmassa. Tarjoamme tapoja oppia eri kulttuureista ja maista.

​

Caritas tekee lisäksi kehitysyhteistyötä ympäri maailman. Hankkeemme tukevat  pienviljelijäperheiden sopeutumista ilmastonmuutokseen Nepalissa ja ihmiskaupan vaarassa olevien työläisten asemaa Bangladeshissa. Lahjoituksesi auttaa meitä jatkamaan tärkeää työtämme kotimaassa ja globaalisti. Kiitos tuestasi ja halusta auttaa niitä, jotka tarvitsevat apua eniten.

​

Liity kuukausilahjoittajaksi ja täytä alla oleva lomake. Voit valita kohteeksi joko kotimaan työn tai kehitysyhteistyön. Pienikin säännöllinen lahjoitus saa paljon aikaan!

​

Lomake ohjaa sinut tekemään e-laskusopimuksen omassa verkkopankissasi. Henkilötunnus auttaa kuukausilahjoitussopimuksen luomiseksi pankissasi, mutta sen antaminen ei ole pakollista. Henkilötunnus on ainoastaan pankkia varten ja Suomen Caritas ei tallenna sitä.