Kymppi-hanke

KYMPPI-hankkeen tavoitteena on sitouttaa suomalaiset, kehittyvissä maissa toimivat yritykset toimimaan eriarvoisuuden vähentämiseksi. KYMPPI-hanketta toteuttaa Helsingin Diakonissalaitos yhdessä Filantropian, Filoksenian ja Suomen Caritaksen kanssa.

Vastuullista ja menestyvää liiketoimintaa -kurssi

Yritysvastuuseen panostaminen tulee yrityksille koko ajan merkittävämmäksi kilpailutekijäksi. Globaalit haasteet, kuten ilmastonmuutos, myös avaavat valtavasti uusia liiketoimintamahdollisuuksia yrityksille, jotka ovat valmiita muuttamaan toimintaansa ja liittymään kestävän yritystoiminnan edelläkävijöiden joukkoon. Jotta pienet ja keskisuuretkin yritykset voisivat helpommin tarttua näihin mahdollisuuksiin, on Kymppi-hanke laatinut niitä varten yritysvastuun perustietopaketin. Vastuullista ja menestyvää liiketoimintaa -kurssi sisältää runsaasti työkaluja ja vinkkejä vastuullisuuden toteuttamiseen käytännössä. Kurssia voi opiskella omaan tahtiin millä tahansa verkkoon kytketyllä laitteella.

Vastuullista ja menestyvää liiketoimintaa -kurssi

Kestäviä menestystarinoita

Arbonaut, Mifuko ja Pure Waste ovat esimerkkejä suomalaisista yrityksistä, jotka ovat menestyneet samalla kestävää kehitystä edistäen.

Toimiston aukioloajat: ma-pe 10-15,