Tervetuloa Nepal-maapäivään

Miksi aloittaa yritystoimintaa Nepalissa? Mitä Nepalissa työskentelevät yritykset ja järjestöt ovat oppineet ja mitkä mielikuvat ovat osoittautuneet vääriksi? Miten erilaisia kumppanuuksia on mahdollista hyödyntää? Mitä tukea liiketoimintaan Nepalissa on mahdollista saada? Miten yritysten ja järjestöjen vuorovaikutus voi edistää inklusiivista talouskasvua, ihmisarvoista työtä ja tasa-arvoista kumppanuutta?

Tapahtumassa on virtuaaliyhteyden päässä nepalilaisia yrityksiä, joita kiinnostaa liikekumppanuus suomalaisyritysten kanssa.

Tervetuloa Finnpartnershipin ja KYMPPI-hankkeen järjestämään Nepal-maapäivään eli Nepal – Finland Day -tapahtumaan 5.5.2022 kello 9.30–13.00.

Tapahtuma järjestetään hybridinä. Paikan päällä osallistuvat voivat tulla Rastilan kartanoon jo kello 9.00 aamiaiselle.

Tapahtuma on englanninkielinen. Tapahtuman ohjelma täydentyy.

Programme (Finnish time)

9:30 Opening Kymppi-hanke Yusuf Mubarak ja Finnpartnership Birgit Nevala

9:40 Ambassador’s Greetings, Pertti Anttinen Ambassador of Finland to Nepal

9:50 Webinar speeches Current economics and investment opportunities in Nepal, Financing, SDG´s