Tapahtumat

Ystävyyden kahvila keskiviikkoisin kerran kuukaudessa klo 15-17 seuraavina keskiviikkoina 10.2., 10.3., 14.4., 12.5. ja 9.6.

Leppoisaa yhdessäoloa kahvin, teen ja pikku purtavan äärellä kaikille avoimessa ystävyyden kahvilassa. Tervetuloa kaikki uudet ja vanhat ystävät!

Tulevat ystävyyden kahvilan retket (retket ovat aina ilmaisia osallistujille):

Tammikuussa 21.1.  Ystävyyden Kahvila ulkoilee. Tapaamme Päärautatieasemalla bussi 16 laiturilla kello 11. Teemme kävelyretken Mustikkamaan ympäri, katselemme kaupunkia rantojen perspektiivissä ja haaveillaan kesän uintiretkistä Mustikkamaan rannoilla. Lopuksi Caritas tarjoaa kahvit. Ilmottautumiset Hannelelle puh 040 2566275 tai email hannele.liukkonen@caritas.fi

Helmikuussa 18.2. menemme Espooseen tutustumaan WeeGee-museokeskukseen. Aikataulu tarkentuu, kun ajanmukaiset koronainfot ovat tiedossa.

Café con leche online - espanjankielinen e-kahvila perjantaisin klo 12-13:

22.1., 12.2., 19.3., 23.4., 21.5.

Tervetuloa espanjankieliseen kahvilaan jutustelemaan etäyhteyksien avulla! Ilmoittaudu osoitteeseen caritas@caritas.fi, niin lähetämme sinulle osallistumislinkin. Sopii myös espanjaa opiskeleville! (tarvittaessa voimme käyttää myös suomea/englantia)

Hävikkiruoanjakelu Caritaksen toimistolla joka toinen maanantai klo 15-16 (25.1., 8.2., 22.2., 8.3., 22.3.)

Koronatilanteen vuoksi hävikkiruoanjakelu järjestetään tällä hetkellä Caritaksen toimiston ulkopuolella (Kuusitie 6, Helsinki).

Remontin vuoksi joulukuussa toimisto on auki rajoitettuina aikoina