Tapahtumat

Caritaksen toimiston väki on etätöissä toistaiseksi. Meidät tavoittaa normaalisti puhelimitse ja sähköpostitse ja osallistumme sovittuihin tapaamisiin, mutta toimisto on suljettu sosiaaliohjausiltapäiviä (joka toinen keskiviikko) lukuun ottamatta 31.5. asti.

Koronaepidemian vuoksi hävikkiruoanjakelu on toistaiseksi keskeytetty. Caritaksen vuosikokous on siirretty pidettäväksi 25.8. klo 17 ja 60-vuotisjuhlaseminaari 22.10 klo 12-16.

Sosiaalineuvontaa toimistolla ja puhelimitse

Caritaksen sosiaalineuvoja Hannelen Liukkonen on tavattavissa neuvontaa ja keskustelua varten tulevina keskiviikkoina 29.4. (klo 10-12), 6.5. ja 20.5.2020 klo 13-15 puhelimitse numerosta 040 2566275 tai paikan päällä Caritaksen toimistolla (Kuusitie 6, Helsinki). Toimistolle voit tulla, jos olet terve etkä kuulu riskiryhmiin. Muina aikoina voit jättää viestin osoitteeseen hannele.liukkonen@caritas.fi.

Ystävyyden kahvila etäyhteydellä keskiviikkona 3.6. klo 15-17

Ilmoitathan osallistumisestasi osoitteeseen caritas@caritas.fi, niin lähetämme sinulle osallistumislinkin tapahtumaan.

Café con leche online - espanjankielinen e-kahvila keskiviikkoina 27.5. ja 10.6. klo 10-12

Caritaksen vuosikokous 25.8. klo 17 Pyhän Marian seurakuntasalissa

Toimiston aukioloajat: ma-to 10-15,