Ruoka-apua Vaasassa läpi kesän

keskiviikkoisin kello 14 osoitteessa Rauhankatu 8 C. Ruokajaon järjestää Vaasan ruoka-apu ja Vaasan katolinen kappeli.

Hävikkiruoanjakelu Caritaksen toimistolla joka toinen maanantai klo 15-16 (kesätauolla heinäkuun ajan, minkä jälkeen ensimmäinen 9.8.)

Koronatilanteen vuoksi hävikkiruoanjakelu järjestetään tällä hetkellä Caritaksen toimiston ulkopuolella (Kuusitie 6, Helsinki). Jonottamaan voi tulla klo 14.50. Ruokakasseja on rajoitetusti noin 30 kpl joka kerralla.

Tulevia Kymppi-hankkeen tilaisuuksia:

Somalia-maapäivä 14.9.2021 kello 9-12.

Järjestetään mahdollisuuksien mukaan hybriditapahtumana. Fyysinen tilaisuus järjestetään pääkaupunkiseudulla. Tilaisuuden viestintää pyritään kohdentamaan järjestöille, diasporayrityksille sekä erityisesti tiettyjen sektorien pk-yrityksille mm. Suomen Yrittäjien keskus- ja paikallisjärjestöjen kautta. Relevantteja sektoreita ovat mm. koulutus-, rakennus-, digi- ja energia-alat.

Tilaisuudessa puhutaan, miten Somaliassa voi aloittaa yritystoiminnan ja mitä järjestöt ovat oppineet työskennellessään Somaliassa.

Lisää tietoa tulossa!