Tapahtumat

Nicaragualaisen keramiikan huutokauppa torstaina 5.11. klo 16-18 NewCo-salissa (Ensi linja 1)

Nicaraguan suurlähetystö ja Suomen Caritas järjestävät nicaragualaisen keramiikan huutokaupan, jossa myydään San Juan de Orienten kylän keraamikkojen tekemiä esineitä. Kylä tunnetaan Nicaraguan taiteellisena keskuksena, jossa keraamikkojen sukupolvet tuottavat maailmanlaajuisestikin ainutlaatuisia esineitä. Myynnin tuotto ohjataan keraamikoille ja Caritaksen avustustoiminnan tukemiseen.

Tilaisuuden avaavat Nicaraguan suurlähettiläs H.E. Ricardo José Alvarado Noguera ja Caritaksen puheenjohtaja emerituspiispa Teemu Sippo. Myynnissä olevia teoksia esittelee keramiikkataiteilija Heini Riitahuhta. Tarjolla on pientä syötävää ja juotavaa. Ilmoittauduhan tapahtumaan caritas@caritas.fi 2.11. mennessä. Etukäteisilmoittautuminen on tärkeää, jotta voimme varmistaa tilaisuudessa läsnäolijoille riittävät turvavälit.

Teoksiin voit tutustua etukäteen ja jättää halutessasi tarjouksen sähköisesti osoitteessa www.caritas.fi/huutokauppa.

Toimiston aukioloajat: ma-pe 10-15,