Liity jäseneksi

Caritaksen jäsen edistää lähimmäisenrakkautta

​

Caritaksen jäsenyys on helppo tapa tukea avustustyötämme. Jäsenenä saat Caritaksen uutiskirjeen 2–3 kertaa vuodessa ja kuulet ensimmäisenä Caritaksen työstä. Jäsenemme saavat myös Caritas kaupasta 10 % alennuksen.

​

Täytä alla oleva lomake niin saat sähköpostiisi vahvistuksen liittymisestäsi sekä jäsenmaksulaskun. Caritaksen jäsenmaksu on 25 €/vuosi.

Jos sinulla on kysyttävää jäsenyyteen liittyen, ota rohkeasti yhteyttä caritas@caritas.fi. Olemme täällä auttaaksemme sinua ja vastaamme mielellämme kysymyksiisi.

Tervetuloa Caritaslaisten joukkoon!

Katolisen kirkon jäsenet liittyvät varsinaisiksi jäseniksemme ja muut kannatusjäseniksi. Vain varsinainen jäsen voidaan valita Suomen Caritaksen hallitukseen, muutoin jäsenyyden muodot eivät eroa toisistaan.

​

Liittyessäsi Suomen Caritaksen jäseneksi henkilötietosi tallennetaan jäsenrekisteriimme. Tutustu Suomen Caritaksen tietosuojaselosteeseen.