Caritas-kauppa

Kun ostat ihania luostarituotteitamme tuet samalla avustustyötämme!

Caritas-kauppa on avoinna tiistaista perjantaihin kello 10-15. Verkkokauppa on aina auki.

Myymme ranskalaisen Ganagobien luostarin saippuoita ja ihonhoitotuotteita, sevillalaisessa luostarissa käsin tehtyjä suklaita, saksalaisia kynttilöitä sekä kahvia Guatemalasta ja Perusta.

Myymme myös Mifukon tuotteita.  Mifuko ja Suomen Caritas tekevät yhteistyötä tarjotakseen parempaa toimeentuloa Turkanassa, Keniassa.  Mifukon jokainen tuote valmistetaan Reilun kaupan periaatteita noudattaen.

Tuotteita voit ostaa toimistostamme osoitteesta Kuusitie 6, Helsinki tai verkkokaupastamme. Verkkokaupan tilauksiin lisäämme postituskulut alkaen 6,90 euroa.

Jäsenmaksunsa maksaneet Suomen Caritaksen jäsenet saavat 10% alennusta normaalihintaisista tuotteista. Tällöin tilaus on tehtävä sähköpostitse osoitteeseen caritas@caritas.fi.

Tervetuloa kierrätysvaateostoksille Caritas-kauppaan

Myymälästämme löydät hyväkuntoisia kierrätettyjä vaatteita lapsille, naisille ja miehille. Vaatteet ovat tulleet pääasiassa Zara-myymälöistä ympäri Suomea. Kierrätysvaatteet ovat saatavilla ainoastaan myymälässä - ei verkkokaupassa.

Caritaksen ompelupalvelu käynnistynyt!

Caritas-ompelimossa voit teettää korjausompelua ja tilaustöitä. Korjauttamalla tai muodistamalla vanhan vaatteen autat vähentämään tekstiilijätettä.  Jos olet epävarma kannattaako jokin vaate korjata tai muodistaa, niin tule näyttämään se meille. Ompelija kertoo mitä on mahdollista tehdä ja antaa hinta-arvion korjauksesta.

Otathan yhteyttä ja sovi käynnistä etukäteen: caritas@caritas.fi, viestin otsikko "ompelupalvelu"

Huhtikuun tarjous rentouttava relaxing -voide ja Pyhiinvaeltajan jalkavoide 15 € Caritas-kaupassa

Keramiikkaa

Caritas myy keramiikkaa San Juan de Orienten keramiikkataiteilijoiden ja oman avustustyönsä hyväksi. Myytävät teokset ovat esillä alla ja nähtävissä myös Caritaksen toimistolla osoitteessa Kuusitie 6, Helsinki. Jos olet kiinnostunut keramiikan ostamisesta, voit tulla toimistolle tai olla meihin yhteydessä puhelimitse tai sähköpostitse.

San Juan de Orienten kylä sijaitsee Nicaraguassa. Vuonna 1585 perustetussa kylässä asuu noin 5 000 asukasta, ja seutu tunnetaan nicaragualaisen käsityön ja taidekäsityön keskuksena. Kylä on kuin suuri markkinatori, jossa yksinkertaisten valkoisten talojen seinustoilla on myynnissä valtavat valikoimat perinteistä keramiikkaa, värikkäitä maalauksia ja puutuotteita.