Caritaksen vuosikokouksessa vieraana Caritas Europan pääsihteeri

Päivitetty: 16. huhtik.

Suomen Caritas ry:n kevätkokous järjestetään 25.4.2024. Klo 18 Kutsumme kaikki Suomen Caritaksen jäsenet vuosikokoukseen Pyhän Marian seurakuntasaliin osoitteeseen Mäntytie 2, 00270 Helsinki. Osallistua voi joko läsnä tai etänä. Ilmoitathan saapumisestasi osoitteeseen caritas@caritas.fi

Lämpimästi tervetuloa!

Vuosikokouksen erityisvieraana on Caritas Europan pääsihteeri Maria Nyman, joka kertoo Caritas Europan toiminnasta maailmalla.

Caritaksen hallitukseen on avautumassa neljä paikkaa uusille jäsenille. Ehdokkaat tulee nimetä hallitukselle viimeistään 12.4.2024. Mikäli hallituspaikka kiinnostaa, ota yhteyttä larissa.franz@caritas.fi

Caritaksen vuosikokoukseen voit osallistua myös etäyhteydellä. Lähetämme sinulle linkin etäkokoukseen, jos lähetät pyynnön ja sähköpostiosoitteen 22.4. mennessä osoitteeseen caritas@caritas.fi.

Kuvassa on Caritaksen nykyisen hallituksen jäseniä: Francesco Ferrari, Katia Orellana, piispa Teemu Sippo, Elie el-Khouri, Pekka Palokangas, Meisa Dano ja Mariam Dano. Neljä hallituspaikkaa on tällä hetkellä avoinna.

29 katselukertaa0 kommenttia